Typy diet w cateringu dietetycznym CityChef.pl

Dieta SLIM

DIETA SLIM (z mięsem i z rybą)

1200, 1500, 1800, 2000, 2500 kcal

Dieta idealna dla osób chcących zrzucić zbędne kilogramy. Odpowiednio dobrana kaloryczność daje możliwość redukcji masy ciała nawet do 1kg tygodniowo.  

Dieta SLIM VEGE

DIETA SLIM VEGE (bez mięsa i bez ryby)

1200, 1500, 1800, 2000, 2500 kcal

Dieta wegetariańska całkowicie eliminuje mięso, ryby oraz owoce morza. Zamiast tego w diecie Vege znajdziesz produkty nabiałowe, jaja, nasiona roślin strączkowych, produkty zbożowe oraz owoce, warzywa, pestki i orzechy.

Dieta SLIM NO MEAT

DIETA SLIM NO MEAT (bez mięsa)

1200, 1500, 1800, 2000, 2500 kcal

Dieta odchudzająca dla osób, które zdecydowały się na eliminację mięsa. Wzbogacona białkiem roślinnym z orzechów, nasion, roślin strączkowych oraz zbóż.

Dieta SLIM NO FISH

DIETA SLIM NO FISH (bez ryby)

1200, 1500, 1800, 2000, 2500 kcal

Dieta odchudzająca dla osób, które wyeliminowały ze swojej diety ryby, ale chętnie spożywają mięso. Dieta zawiera produkty nabiałowe, jaja, nasiona roślin strączkowych, produkty zbożowe oraz owoce, warzywa, pestki i orzechy.

Dieta FIT

DIETA FIT 

1500, 1800, 2000 kcal

Dieta FIT powstała specjalnie z myślą o osobach aktywnych fizycznie, nie mających czasu na gotowanie w domu. Odpowiednio dobrane proporcje węglowodanów i białek korzystnie wpływają na metabolizm oraz na spalanie tkanki tłuszczowej.

Dieta SPORT

DIETA SPORT 

2000, 2500, 3000, 3500, 4000 kcal

Dieta dla osób intensywnie trenujących, potrzebujących dodatkowych zasobów łatwo przyswajalnej energii. Menu charakteryzuje się podwyższoną zawartością pełnowartościowych źródeł białka oraz węglowodanów złożonych.